maanantai 7. heinäkuuta 2014

NINA'S HOUSE
















Sunnuntaina kävimme Kotkassa, kahdestakin eri syystä ja näissä kuvissa on toinen niistä, toisesta kerron myöhemmin.
Vierailimme kodissa, jossa olen viettänyt paljon aikaa, siellä nimittäin asuu lapsuudenystäväni. Talo ja huonekalut ovat minulle niin tuttuja. Koti on täynnä lämpöä. 
Ystäväni miehen olen tuntenut 16-vuotiaasta lähtien ja hän on minulle vähän kuin isoveli. Perheen lapsista toinen, nyt jo aikuinen mies, on kummilapseni. Tässä talossa ja kodissa tunnen aina olevani tervetullut, kiitos Nina!

Hienoa ja aurinkoista viikon jatkoa!!
XX Päivi

6 kommenttia:

  1. Aivan huikealta näyttää! Pionit lämmittää mun sydäntä aina!
    Iloista päivää sulle :D

    VastaaPoista
  2. Ihanat makuusopit...sadepäivänä paras paikka lueskella ja kuunnella sateen rummutusta.

    VastaaPoista
  3. Ihastuttava lämminhenkinen koti :)

    terveisin.
    Sanna

    VastaaPoista

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...